Informasjon Green tour 20/6

Oppdatering lørdag: Vi må dessverre flytte arrangementet til tennishallen i Stavanger Tennisklubb. Det er meldt oppholdsvær på formiddagen, men regn på ettermiddagen. Vi vurderer det som litt for usikkert om vi rekker å komme i mål med alle kamper, derfor flytter vi hele arrangement innendørs. Velkommen til Gunnar Warebergs gate 9.

Vi er glade for å kunne ønske 8 lag fra fem klubber velkommen til Sandnes idrettspark i Jønningsheiveien 47 i Sandnes søndag 20. juni. Turneringen spilles utendørs. Dersom det blir dårlig vær og turnering blir flyttet innendørs, blir dette annonsert dagen før. Hver enkelt deltager har ansvar for å sjekke denne siden dagen før for å få med seg om oppmøtested blir endret.

Det er satt opp to puljer. Se i deltagerlisten hvilken som gjelder for ditt lag.

Betaling via Vipps. Trykk SEND og søk opp Sandnes Tennisklubb. Velg «Green tour»

Ved forfall, er det viktig at dette meldes direkte til turneringsansvarlig ved å sende sms til 47 84 93 91 på et så tidlig tidspunkt som mulig.