God jul

Styret i Sandnes tennisklubb takker for året som har gått!

Året 2020 er snart forbi, og vi ønsker 2021 velkommen. Til tross for covid-19 og noen avlyste turneringer og kurs, så har medlemstallet vårt steget til 125 medlemmer. Dette er vi svært takknemlige for, og vi håper eksisterende medlemmer blir med oss inn i det nye året, samtidig som vi håper at flere kommer til. Målet vårt er å vokse og kunne tilby dere et stadig bedre tilbud. Vi jobber også hardt for at våre medlemmer i fremtiden skal få glede av en egen innendørshall i Sandnes kommune. Vi ønsker å takke alle våre medlemmer og den innsatsen dere gjør, og håper dere får med dere venner og kjente og melder dere på nye kurs på nyåret.

Vi ønsker også å benytte anledningen til å takke våre dyktige trenere, og all den tiden de legger ned på treningsbanen. Henning Frøystein, Dusan Miklas, Christine Andersen, Lars Nils Kramper og Thomas Jensen, hva skulle vi gjort uten dere?

En stor takk rettes også til det tidligere styret som har banet vei og gjort vår jobb lettere. Takk, Andre Løkken, Tomasz Ptak, Sara Engelsvold og Mats Batalden.

Vi ønsker dere alle en fredfull og hyggelig julehøytid.

Julehilsen fra styret!